Genesis ma problem ze sprzedawaniem swoich aut


(LEFTLANE.PL) #1

Originally published at: http://leftlane.pl/2018/05/09/genesis-ma-problem-ze-sprzedawaniem-swoich-aut/

Ostatnio słyszeliście sporo dobrego na temat najmłodszej koreańskiej marki. Raporty konsumenckie wypowiadają się nad wyraz przychylnie na jej temat. Niestety właściciel marki, Hyundai, napotyka ostatnio dużo problemów w sprawie budowy sieci dealerskiej za oceanem. Sprzedawanie Genesisów nie jest tak proste, jak się wydaje. Początki są trudne. Zwłaszcza, jeśli mówimy o firmach motoryzacyjnych. Trzeba przebić się z nową nazwą, wypromować się w internecie, zbudować kampanię reklamową, przebić się do świadomości konsumenta i wreszcie – zacząć sprzedawać samochody. Po prostu? Nie jest to wcale takie lekkie i przyjemne. Genesis G70 Trudne miłego początki Genesis, zdawałoby się, najcięższe ma za sobą. Koreańska marka premium przeszła etap promocji i zaistnienia w świadomości fanów motoryzacji, rozpoczęła sprzedaż na drugim największym rynku świata (USA), a końcowo doczekała się PR-owego sukcesu. No, to powinno już ruszyć z górki, prawda? Niestety, przeszkodą okazało się wdrożenie ambitnych planów budowy sieci dealerskiej. Hyundai chciał początkowo zbudować autonomiczne, niezależne punkty sprzedaży Genesisów, stawiając na szukanie nowych współpracowników. Postawienie na nowych franczyzobiorców…